Klachten
Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk een oplossing vinden. Hier vindt u onze contactgegevens.
Informatiepunt
Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl. Zij geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.
Klachtenregeling
Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, dan kunt u terecht bij de klachtenregeling van het KNMT, de beroepsorganisatie waarbij wij zijn aangesloten. Deze regeling voldoet aan de eisen van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.
Zorgverzekering
Voor problemen met vergoedingen door u zorgverzekeraar kunt u terecht op de volgende website : Klachten over zorgverzekeraar